Poprawcie swoją płodność i zwiększcie szanse na zostanie rodzicami!

Te jadłospisy jeśli:
 
  • chcecie przygotować się do ciąży i zadbać o zdrowie swojego dziecka,
  • macie problem z zajściem w ciąże i chcecie zwiększyć szanse na zobaczenie 2 kresek na teście ciążowym,
  • staracie się od ponad roku i nic,
  • badania są w porządku, a ciąży nadal nie ma,
  • przygotujecie się do inseminacji lub IVF,
  • chcecie poprawić jakość nasienia,
  • masz PCOS,
  • masz endometriozę,
  • masz niski poziom progesteronu,
  • masz insulinooporność,
  • zmagasz się z nieregularnymi miesiączkami i owulacją,
  • zmagasz się z niepłodnością idiopatyczną,
  • jesteś w I trymestrze ciąży.

 

Dodatkowy bonus do każdego jadłospisu, dzięki któremu zwiększysz swoje szanse na zajście w ciążę, poprawisz zdrowie hormonalne i metaboliczne!

Do każdego jadłospisu otrzymasz mini E-BOOK, z szybkimi 24 przekąskami, z takich sklepów: LIDL, BIEDRONKA i ŻABKA.

Dzięki, którym nie wyjdziesz poza ramy założeń dietetycznych, poradzisz sobie gdy wyjdziesz z domu bez swojego posiłku, lub gdy poczujesz się bardziej głodna w aktywny dzień lub przed miesiączką. 


Zastanawiasz się czy ten jadłospis jest dobry dla Ciebie? Boisz się zaczynać kolejnej restrykcyjnej diety?

NIC Z TYCH RZECZY !!!

Nasze jadłospisy są odpowiednie zarówno dla kobiet i mężczyzn, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie reprodukcyjne, i to bez konieczności rezygnowania z ulubionych smaków.

  • „Czy aby na pewno? Bo wiecie lubię słodycze, uwielbiam chińszczyznę, a i kotlecikiem schabowym nie pogardzę” 

  • ŚWIETNIE! To i tak nic w porównaniu do tego, co przygotowaliśmy w jadłospisie.
  • Dlaczego? Ponieważ w menu uwzględniliśmy smaki świata. W każdym tygodniu znajdziesz dania kuchni hiszpańskiej, włoskiej, polskiej, chińskiej, tajlandzkiej, japońskiej, amerykańskiej a nawet meksykańskiej.
 Znajdziesz pyszne oraz odżywcze śniadania i kolacje na słodko. Przypomnimy Ci smaki dzieciństwa, takie jak: MONTE, FERRERO ROCHER, CHAŁWA, SNICKERS, czy cukierki MR RON, i to wszystko w zdrowej, odżywczej wersji.

Co zawierają jadłospisy?

14-dniowe jadłospisy poprawiające płodność.

Listę zakupów, która ułatwi i przyspieszy proces robienia zakupów.

Rozbudowaną listę zamienników produktów, która nauczy Cię jak sobie radzić, kiedy nie masz produktów potrzebnych w przepisach lub ich nie lubisz.

Jadłospis dla kobiet

149
  • 14-dniowy jadłospis
  • niski indeks glikemiczny
  • kaloryczność 2000 kcal
  • tabela z zamiennikami
  • gotowa lista zakupów

Jadłospis dla par

249
  • 14-dniowe jadłospisy
  • niski indeks glikemiczny
  • kaloryczność 2000 kcal dla kobiet i 2500 dla mężczyzn
  • tabela z zamiennikami
  • gotowa lista zakupów

Skorzystaj z wiedzy, dzięki dziesiątki kobiet zaszły w ciążę!

Dominika Czajka mgr dietetyki klinicznej/ specjalista od hormonów

Jestem magistrem dietetyki klinicznej, absolwentką Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. To tak oficjalnie. Studia zaczęłam dużo później, niż dokształcanie się w temacie dietetyki. Moja wiedza i doświadczenia znacznie wykracza poza zakres tego czego nauczyły mnie studia. Specjalizuje się w zaburzeniach hormonalnych kobiet, pomagam kobietom, które mają problemy z zajściem w ciążę.

Sama kilka lat temu zmagałam się z PCOS i problemami z zajściem w ciąże, więc dobrze rozumiem moje pacjentki. Dzisiaj jestem szczęśliwą mamą małego Oskara.

Bartłomiej Czajka - dietetyk/ specjalista od biohackingu

Jestem dietetykiem i trenerem personalnym z 11 letnim doświadczeniem zawodowym, a prywatnie jak już wiecie szczęśliwym mężem Dominiki i mojego pierworodnego, Oskarka (dumny tata).

Całą wiedzę na temat dietetyki i ogólnie pojętego zdrowego lifestyle’u opieram na kilkunastu latach nauki opartej o szkolenia, oraz wiedzę książkową. Na codzień w swojej praktyce podejmuję się przypadków skrajnie trudnych, idąc za słowami “najlepszym wyjściem z trudnej sytuacji, jest przejście przez nią”. 

Shopping Cart